وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

Modelsim SE 10.0 طراحی و شبیه سازی برنامه های VHDL

ModelSim SE یک ابزار برای شبیه سازی و بررسی زبان های توصیف سخت افزار Verilog, VHDL و سیستم های Verilog می باشد. همه طراحان، طرح ها را در کتابخانه کامپایل می کنند و کاربران به شبیه سازی طرح های جدید در این نرم افزار با ایجاد یک کتابخانه به نام Work که نام پیش فرض کتابخانه توسط کامپایلر می باشد می پردازند. بعد از ایجاد کتابخانه های کاری مرحله بعدی تدوین واحد طراحی است. کتابخانه ایجاد شده در ModelSim با تمام سیستم عامل ها سازگار است که شما می توانید طرح خود را در هر پلت فرم شبیه سازی کنید. این برنامه برای اولین بار فن آوری شبیه ساز ترکیب کرنل (SKS) با یک واحد اشکال زدایی محیط برای Verilog, VHDL و سیستم های Verilog می باشد. ModelSim SE یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز است که طرح های FPGA و ASIC را شبیه سازی می کند و در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه از استانداردها و پلت فرم های bes پشتیبانی می کند و این باعث شده تا با ابزارها و فرایندهای دنیای واقعی بهتر تطابق پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ModelSim Se:
- ویرایشگر HDL
- موتور شبیه سازی Single-Kernel
- بهینه سازی عملکرد Verilog RTL & Gate
- بهینه سازی عملکرد VHDL RTL & VITAL
- پشتیبانی از VCD و VCDهای گسترده
- شبیه سازی مجدد VCDها
- شبیه سازی تعاملی
- چند زبانه بودن
- اشکال زدایی یکپارچه
- رمزگذاری VHDL 2008 و Verilog 2005
- و ...

دانلود نسخه 32 بیتی به همراه کرک

دانلود نسخه 64 بیتی به همراه کرک

پسورد فایل فشرده : soft98.ir


– ابتدا نرم افزار را نصب کنید.
– پس از نصب برنامه از شما می خواهد که ModelSim را نصب کنید بر روی no کلیک کنید.
– تمام محتویات پوشه کرک را در C:\modeltech64-10.1c\win64 کپی کنید.
– patch-dll را اجرا کرده پس از پایان run-me را اجرا کرده. حال MentorKG را به عنوان ادمین باز کنید. صبر کنید تا جست و جو پایان یابد وفایل  LICENSE.txt باز شود.
– در درایو c فولدری با نام flexlm بسازید. و LICENSE.txt که در مرحله پیش برای شما باز شد را در ان ذخیره کنید. (برای این کار میتوانید با کلیک بر روی File/ُSave as فایل را ذخیره کنید.)
– بر روی mycomputer کلیک راست کرده و properties را انتخاب کنید حال بر روی change setting (در ویندوز 8 بروی Advanced change setting) و سپس environment variable کلیک کنید.
– در زیر user variables بر روی new کلیک کرده و name را برابر MGLS_LICENSE_FILE و value را برابر C:\flexlm\license.txt قرار دهید. همین کار را برای system environment نیز انجام دهید و سرانجام OK کنید.

سلام مچکرم از لینکی که در اختیار گذاشتید
خیلی خوب بود
مچکرم
ممنون ازتون خیلی عالی بود

سلام برای سی و دو بیتی و ورژن 6 رو نمیزارین

روی 64 بیتی کار میکنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با تشکر از کاربران عزیزمان که به ما شوق کار و فعالیت در فضای مجازی را با حضورشان و نظراتشان می دهند. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
ترم بندی رشته کامپیوتر
تقویم آموزشی دانشگاه
انتخاب واحد
کلاس ها
حذف و اضافه
امتحانات
Designed By Hossein Azizi Powered by Bayan